Legyen Ön ennek a portálnak a tulajdonosa! 

Breaking News

KÖSZI, ANYA! - OLIMPIKON ÉS ÉDESANYJUK A P&G PROGAMBAN




,,KÖSZI, ANYA!"

A P&G ajándékkal mond köszönetet minden olimpikon édesanyjának
A vállalat Londonban, a „P&G Anya Rezidencián” látja vendégül sok olimpikon édesanyját a világ minden tájáról


Budapest, 2012. június 27. – A P&G, amely többek között olyan ismert márkák gyártója, mint a Pampers, a Gillette, az Ariel vagy a Lenor, ma elindította „Köszi, Anya!” kampányának következő fázisát. A vállalat ajándékcsomaggal kedveskedik az olimpikonokat felnevelő anyukáknak.
--
A P&G ajándéka jól példázza, hogy a vállalat hogyan hívja életre a „Köszi Anya!” kampányt és hogyan köszöni meg az édesanyáknak mindazt, amit azért tettek, hogy gyermekeik álma valóra válhasson. Ez a bejelentés „A legjobb dolog” (http://www.facebook.com/photo.php?v=10150704672662585) videó folytatása, mely az egész kampány szíve, lelke. Eddig több mint 5 millióan nézték meg világszerte, amely még jobban felhívja a figyelmet a P&G azon céljára, miszerint köszönetet mond a világon minden édesanyának, az Olimpiai Játékokhoz kapcsolódó programján keresztül.
„Hisszük, hogy minden sportoló mögött egy csodálatos és kitartó anya áll, aki mindvégig támogatta gyermekét” – mondta el Marc Pritchard, a P&G globális marketing és márkafejlesztési igazgatója. „Mivel a P&G a mindennapokban is az édesanyákat és a családokat segíti, büszkén támogatjuk az olimpikonok édesanyját azáltal, hogy lehetővé tesszük számukra, hogy lássák gyermekeiket versenyezni a világ legnagyobb versenyén, és lehetőséget biztosítunk nekik, hogy a P&G Anya Rezidencián minőségi időt tölthessenek sportoló gyermekeikkel.”
--
A P&G Magyarország meghívta Hoffmann Rozáliát (Cseh László úszó édesanyját) és Pány Gabriellát (Kapás Boglárka úszónő édesanyját) Londonba, hogy élőben nézhessék végig, ahogy gyermekük az Olimpiai Játékokon versenyez.
Hoffmann Rozália elmondta: „Határtalanul boldog vagyok, hogy élőben láthatom fiamat harmadik olimpiáján. Eddig a háttérből támogattam őt, onnan drukkoltam és igyekeztem mindent megteremteni neki, hogy ő a tanuláson kívül csak az edzésekre és a felkészülésre koncentrálhasson.”
„Nagyon hálás vagyok, hogy kislányom első felnőtt olimpiáján ott szurkolhatok neki a helyszínen, Londonban. Életem egyik legszebb ajándéka ez.” – tette hozzá Pány Gabriella, Kapás Boglárka édesanyja.
--
A P&G bejelentette továbbá, hogy minden olimpikont és családját szeretettel várja a P&G Anya Rezidencián, Londonban, ahol sportolók és édesanyák egy kellemes környezetben tölthetik el a versenyek közötti időt. A P&G márkák (Pampers, Ariel, Jar, Max Factor és Gillette) nyújtotta szolgáltatásokat is igénybe vehetik az odalátogatók.
--
„Az édesanyák elkötelezett támogatójaként valóban életre keltjük az olimpiai mozgalom szellemét.” – mondta el Janky Gyöngyi, a P&G vállalatok kapcsolati menedzsere. „Tudjuk, hogy az Olimpiai Játékok kihívást jelentenek az anyáknak és a családoknak is. Az édesanyák támogatásával levesszük az olimpikonok válláról ezt a terhet és így kizárólag teljesítményükre koncentrálhatnak majd. Hisszük, hogy ez az ajándék kitűnő módja annak, hogy megköszönjük az édesanyáknak mindazt, amit tettek és tesznek.”
--
A ,,Köszi, Anya!" kampányban, melyet a P&G áprilisban indított útjára, a vállalat több mint 30 márkája is részt vesz, hogy együtt mondjanak köszönetet az anyukáknak. A termékek jó része, mint például az Ariel, a Head&Shoulders vagy a Gillette, az Olimpiai Játékokhoz kapcsolódó csomagolást is kapott.
--
„Célunk a kampánnyal, hogy minden édesanyának köszönetet mondjunk a világon.” – mondta el Janky Gyöngyi. - „Remélem minél többen fognak hozzánk csatlakozni, és köszönetet mondanak édesanyjuknak mindazért a rengeteg fáradságért, amit véghezvittek.”
--
A kampányról további információt az alábbi linkeken talál:
http://www.facebook.com/PGMagyarorszag
http://www.facebook.com/PGMagyarorszag/app_375576442488936
http://koszianya.pg.com/hu_HU/
--
A P&G-ről:
A P&G termékeit naponta több mint négymilliárd ember használja világszerte. A vállalat legsikeresebb márkái közé tartozik: a Gillette®, a Pampers®, az Ariel®, az Always®, a Head&Shoulders®, a Pantene®, a Jar®, a Lenor®, az Oral-B®, a Duracell®, a Wella®, a Braun®, és az Ambi Pur®. Termékei több mint 180 országban érhetőek el. A vállalattal és a termékekkel kapcsolatos további információért látogasson el a pg.com weboldalra.
--
--
--
(Fotó: Polgár Julianna)

1 megjegyzés

dbazsi írta...

A szülőknek hatalmas szerepük van a sportoló gyerekeit előbbre jutásában természetesen. Sajnos sok szülő azonban anyagilag nem tudja támogatni ezeket a srácokat attól függetlenül,hogy minden más módon mellettük állnak. Jól ötlet megköszönni ezeknek a szülőknek! Én is köszönöm! :) Nagy élmény tehetséges magyar srácokat és lányokat szép eredményeket elérni látni! Több embernek kellene sportolnia! Nekem is köztük :) de addig is marad a sport nézése. Ismeritek ezt a kvízt? http://minu.me/-london-kviz Ki mennyit tud a sportról?!